Herstel van de goede betrekkingen

Buurtvereniging Zouweboezem
aanvaardt uitgestoken hand
van Stichting Groene Hart

Zie: Bezwaar tegen omgevingsvergunning

Geachte bewoners/betrokkenen,

Hierbij willen wij u berichten dat wij besloten hebben tot het intrekken van de aanvraag voor het struinpad door de Zouwe Voorboezem. Bijgaand ontvangt u de brief die wij hierover vorige week aan de gemeente Zederik hebben verzonden.

Wij waarderen de inzet van de bewoners om dit prachtige gebied te beschermen en te conserveren.
Afgelopen twee jaar hebben wij hierover veel informatie verzameld en gedocumenteerd. Graag willen wij deze gegevens met u delen in een door de gemeente te organiseren informatiebijeenkomst.

Een gedachte over “Herstel van de goede betrekkingen”

Reacties zijn gesloten.